Maak kennis met Rogier

Maak kennis met Rogier

3 min leestijd | Stories

Rogier Seelie is sinds 1 juni onze nieuwe Directeur Advies in de regio Limburg. Na 23 jaar ABN AMRO was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Maak kennis met Rogier.

Wat deed je voordat je bij accon■avm aan de slag ging?
“Ik heb ruim 23 jaar bij ABN AMRO gewerkt. In de laatste 5 jaar als directeur en senior relatiemanager grootbedrijf in de regio Limburg.”

Hoe en wanneer ben je bij accon■avm terechtgekomen?
“De wereld om ons heen verandert en blijft veranderen. Zo ook ABN AMRO. Circa 1,5 jaar geleden vond er bij ABN AMRO een reorganisatie plaats. Op dat moment heb ik besloten na te gaan denken over een plan B.

Ik besloot een zoektocht te starten naar een eventuele nieuwe uitdaging. In februari stuitte ik op een LinkedIn-bericht van Erik van der Most. De regio Limburg zocht een nieuwe adviesdirecteur. Dat leek me wel wat voor mij. Toen rond dezelfde tijd mijn vader overleed, kwam het besef: er is meer in het leven dan ABN AMRO. Ik hakte de knoop door: ik ga aan de slag bij accon■avm.”

Hoe werd je ontvangen door je collega’s?
“Ik heb natuurlijk nog lang niet iedereen ontmoet, maar ik krijg het gevoel dat ik zeer welkom ben.”

Wat spreekt je aan bij accon■avm? (o.a. kernwaarden)
“‘De mens centraal’ is een visie die aansluit bij mijn persoonlijkheid en manier van werken. Gecombineerd met de doelstelling om financieel gezond te zijn, want ‘de schoorsteen moet ook roken’. Wat mij betreft gaan deze twee doelen hand in hand.”

Hoe draag jij bij aan de zichtbaarheid van accon■avm?
“Mijn post op LinkedIn over mijn indiensttreding bij accon■avm werd ruim 45.000 keer bekeken. Een kleine moeite, een groot effect! Leuk, want met social media bereik je veel potentiële klanten, sollicitanten en vakgenoten. Ik raad het elke collega aan om mee te doen: laat jezelf zien als accon■avm-ambassadeur!”

Hoe geef jij / wil jij invulling geven aan maatschappelijke betrokkenheid?
“Ik bekijk maatschappelijke betrokkenheid graag vanuit een breed perspectief. Het gaat bijvoorbeeld ook om continuïteit van een onderneming en duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Ik merk dat deze thema’s wel leven bij onze klanten, maar dat deze thema’s niet zo snel tastbaar worden. Mooi dat we als accon■avm onze klanten hierin kunnen ondersteunen. Dat is niet iets wat je direct verwacht van een advies- en accountancyorganisatie. Ik draag er graag aan bij!”